Dirk Eecloo is de nieuwe voorzitter van N-VA Herselt

Op 15 februari 2019, over deze onderwerpen: Afdelingsbestuur
Voorzitter Dirk Eecloo

De leden van N-VA Herselt kozen afgelopen dinsdag een nieuw bestuur. Dirk Eecloo werd verkozen tot nieuwe voorzitter en volgt hiermee Luc T'Syen op. Maar de ervaring blijft binnen de partij aangezien Luc nu ondervoorzitter wordt.

Het bestuur van Herselt kent een aanzienlijke uitbreiding dankzij de massale kandidaturen bij deze bestuursverkiezing. Naast de 10 mandatarissen werden er in totaal nog 19 andere kandidaten verkozen tot het bestuur van N-VA Herselt waaronder heel wat bekende namen : Greet Bries, Jan Huysmans, Willy Colson, Vic Huysmans, Wannes Aerts, Ann Gilis, Karine Vermaelen, Eric Sorgeloos, Paul Bisschops, Monique Govaert, Mario Kenis, Bernard Moens, Lieve Smets, Rudi Teirlinck, Sven Van den Brande, Dionys Van Gemert en Filip Vyncke.

Voor Herselt, Voor vooruitgang

Dirk Eecloo wil de nationale slogan ‘Voor Vlaanderen, Voor vooruitgang’ vertalen naar het Herseltse niveau. “We zien dat de N-VA veel verwezenlijkt heeft op Vlaams en Federaal vlak in de afgelopen jaren, en we merken dat dit niet altijd werd vertaald tot op het lokale niveau. Dat is nu net het doel van het nieuwe bestuur. Een transparante en open communicatie naar onze Herseltse burger toe waarin de realisaties van N-VA vertaald worden naar mensentaal”, aldus Eecloo. “We willen met de N-VA hier in Herselt vooral blijven groeien, maar een voorzitter is maar een titel. De echte ideeën en sturing zullen komen vanuit deze groep geëngageerde en creatieve bestuursleden.”