Onze Nieuwjaarsbrief

Op 9 januari 2018
Veilig thuis in een welvarende gemeente

De constructieve oppositie van de N-VA werkt! Tijd voor meer in 2018...

Beste inwoners van Bergom, Blauberg, Herselt, Ramsel en Varenwinkel. We zijn nog maar enkele dagen in het nieuwe jaar, maar opnieuw krijgen we signalen dat de constructieve oppositie van de N-VA zijn vruchten afwerpt voor U.

• Via de pers (en dus niet via de Gemeenteraad) lezen we dat de Schepen van Financiën EINDELIJK ingaat op onze oproepen om de besliste verhoging van de gemeentebelastingen terug te draaien! Hij kondigt aan dat een verdere verhoging wordt stopgezet. Voor ons is dit echter slechts een begin. Wij blijven aandringen op het volledig terugdraaien van de verhoging!
  • Vrijdag kondigde de burgemeester tijdens de nieuwjaarsreceptie te Ramsel aan dat hij EINDELIJK werk ging maken van het informeren van de inwoners over het project Kruisveld te Ramsel (waar hij een nieuwe concentratie van sociale woningen wil bouwen). Hij kan niet zomaar zijn zin meer doordrukken vanwege de meer dan 600 bezwaarschriften die U opmaakte, een initiatief dat volledig onze steun kreeg. Dit is ook slechts een begin, want de N-VA wil met Uw steun van Kruisveld een goed project maken voor de toekomst van Ramsel en Herselt in plaats van de asociale plannen van de burgemeester.
  • In 2017 werd door onze constructieve oppositie al de gedwongen ontgravingen stopgezet op onze kerkhoven, kwam er meer veiligheid voor fietsers in de Dieperstraat, kwam er EINDELIJK schot in de investeringen voor het voetbal, de looppiste en de kinderopvang te Ramsel,...

Wij hopen op Uw blijvende steun voor onze constructieve oppositie in 2018 om van Bergom, Blauberg, Herselt, Ramsel en Varenwinkel voor iedereen een betere plek te maken om te leven! En met Uw stem, in oktober, kunnen we ons vernieuwend en toekomstgericht programma doorvoeren en zelf met U werken aan een betere gemeente.

ONZE BESTE WENSEN VOOR EEN FANTASTISCH 2018!!

Hartelijke groeten vanwege het voltallige bestuur van N-VA Herselt